(044) **-**-***
 
(044) **-**-***
 
e-mail: info@nevo.com.ua
пн-пт: с 900 до 1800

Мобільник впав у воду? Що ж робити?

1. Якнайшвидше вийняти акумуляторну батарею.

2. Ні в якому разі не сушити апарат.

3. Якнайшвидше нести його в сервіс.

З першим і другим пунктом ви впораєтеся самі. З третім ми готові допомогти Вам.

Фахівці нашого сервісного центру вирішать подібні проблеми, а також будь-які інші, що  виникли з вашим апаратом.

Ми проводимо ремонт, перепрошивання, русифікацію мобільних телефонів GSM і CDMA стандартів, ремонт КПК та USB модемів.

Задати питання нашим фахівцям Ви можете за телефонами (044) 221-20-21, 221-20-22, або під'їхавши до сервісного центру, який знаходиться за адресою: Київ, вулиця Чистяківська, будинок 2, офіс 308.